RSS

သရုပ္ေဆာင္ ေနတိုး ႏွင့္ အင္တာဗ်ဴး

19 Feb

ကိုေနတိုး မဂၤလာပါရွင္ ခုိင္ေလးကေတာ့ MYMC ONLINE RADIO က amedeo ပါ …ပထမဦးဆံုးအေနနဲ႔ အကို႔ရဲ႕ နာမည္အရင္းနဲ႔ ေမြးခ်င္းေမာင္ႏွမ ဘယ္ႏွစ္ေယာက္ရွိလဲဆိုတာ သိပါရေစရွင္။
ကၽြန္ေတာ့္နာမည္အရင္းကေတာ့ ေနလင္းေအာင္လုိ႔ ေခၚပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ေမြးခ်င္းေလးေယာက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ေယာက်ာ္းေလး သံုးေယာက္မွာ ဒုတိယေျမာက္ေပါ့ေနာ္။ အငယ္ဆံုးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ညီမေလးပါ။



1ကိုေနတိုးက ရန္ကုန္သားမဟုတ္ပဲ ရခုိင္ဇာတိဆိုေတာ့ ကိုေနတိုးရဲ႕ေမြးရပ္ေျမနဲ႔ ပတ္သက္ျပီးေတာ့ အေတြ႔အၾကံဳ အမွတ္တရေလးေတြေကာ ရွိပါသလားရွင္။
အမွတ္တရေတြမ်ားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ၁၆ – ၁၇ ေလာက္ကေပါ့ေနာ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဒီအလုပ္ကိုလုပ္ဖုိ႔အတြက္ ရန္ကုန္မွာလာေနပါတယ္။ အဲဒီ ၁၆-၁၇ တုန္းကဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ျဖတ္သန္းရတဲ့လူငယ္ဘဝမွာ ကၽြန္ေတာ္ရခုိင္မွာပဲ အခ်ိန္ကုန္ခဲ့တာဆုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ရခုိင္ကိုေတာ့ အျမဲတမ္း သတိရပါတယ္။ အမွတ္တရေတြလဲမ်ားပါတယ္။

အကို ဘယ္အသက္ရြယ္ေလာက္ကေနစျပီး ဒီအႏုပညာအလုပ္ကို စိတ္ဝင္စားခဲ့တာလဲဆိုတာ ေျပာျပလို႔ရမလားရွင့္။
ကၽြန္ေတာ္ က သရုပ္ေဆာင္အလုပ္ကုိလုပ္ဖုိ႔အတြက္ ၁၈ ေလာက္မွာ ကြ်န္ေတာ္စျပီးဆံုးျဖတ္ျဖစ္ခဲ့တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ အႏုပညာကုိ ဝါသနာပါတာကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ငယ္ငယ္ေလး ထဲကေပါ့ေနာ္။ ကၽြန္ေတာ္ တျခား အႏုပညာနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့အေၾကာင္းအရာေတြကိုလဲ အကုန္လံုးကိုဝါသနာပါတယ္။ ျပီးေတာ့ ဒီသရုပ္ေဆာင္လုပ္ဖို႔ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ၁၈ ေလာက္မွာ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ခဲ့တာပါ။

ဟုတ္ကဲ့။ ကိုေနတုိးရဲ႕ ပထမဆံုးရိုက္ကြင္းမွာၾကံဳတဲ့ အေတြ႔အၾကံဳေလးေတြ အျဖစ္အပ်က္ ၊ ခံစားခ်က္ေလးေတြရွိရင္လည္း အကိုရဲ႕ပရိတ္သက္ကို ေဝမွ်ေပးပါဦး။
ရိုက္ကြင္းအေတြ႔အၾကံဳကေတာ့ ေတာ္ေတာ္မ်ားပါတယ္။ ရိုက္ကြင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က ကားေတြအမ်ားၾကီးရုိက္ရေတာ့ ေနရာေတြကလဲ အမ်ားၾကီးသြားေနရတယ္ေလ။ အေတြ႔အၾကံဳကေတာ့ ေျပာရရင္အမ်ားၾကီးေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ခုေလာေလာဆယ္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ စကၤာပူမွာပထမဦးဆံုး ရုပ္ရွင္လာရုိက္တာဆိုေတာ့ ဒါရုိက္တာဇင္ေယာ္ေမာင္ေမာင္နဲ႔ မင္းသမီးကမိုးယုစံ မနက္ျဖန္အစီအစဥ္ ဆိုတဲ့ဇာတ္လမ္းေလးေပါ့။ ဒီဇာတ္လမ္းေလးက ၾကည့္တဲ့ပရိတ္သတ္ကိုလည္း နည္းနည္းေလး ဘယ္လုိေျပာမလဲ။ အသိတစ္ခုေပါ့။ ေသျခင္းတရားကို နည္းနည္းေလးရွင္းထားတာေလး ပါတဲ့အခါက်ေတာ့ ဒီကားေလးကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ အမွတ္တရျဖစ္ပါတယ္။

ဟုတ္ကဲ့ရွင့္။ ကိုေနတိုးအထင္ၾကီးေလးစားရတဲ့ အႏုပညာရွင္ေတြေကာရွိလား။ ဘာျဖစ္လို ့သူတို႔ကိုေလးစားတာလဲ။
အႏုပညာရွင္တုိင္းကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ေလးစားပါတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆိုေတာ့ အႏုပညာကိုခ်စ္တဲ့လူတုိင္းကို ကၽြန္ေတာ္ေလးစားတယ္။ အႏုပညာကုိတကယ္ခ်စ္တဲ့ ျပီးေတာ့အႏုပညာကို အႏုပညာနဲ႔တူေအာင္တန္ဖိုးထားတဲ့ အႏုပညာရွင္တိုင္းကို ကၽြန္ေတာ္ေလးစားပါတယ္။

ကုိေနတုိး ဒီအေျခအေနထိေအာင္ျမင္မႈရလာေအာင္ ဘယ္လုိစိတ္ဓါတ္ေတြနဲ႔ၾကိဳးစားခဲ့ရလဲ။
အဓိကကေတာ့ဗ်ာ.. အဓိကအေနနဲ႔ ကုိယ့္ရဲ႕စိတ္ကို အျမဲတမ္းအသစ္သစ္ျဖစ္ေအာင္ ၊ အျမဲတမ္းကိုယ့္စိတ္ကုိ ဒီေန႔နဲ႔မနက္ျဖန္ မတူေအာင္ၾကဳိးစားမႈနဲ႔ပဲ ကြ်န္ေတာ္ေရွ႕ဆက္ပါတယ္။

အကိုကေအာင္ျမင္တဲ့ သရုပ္ေဆာင္တစ္ေယာက္ဆုိေတာ့ ေကာလဟာလ အတုိက္အခုိက္ေတာ့ရွိမွာေပါ့ေနာ္။ အဲလို အတိုက္အခိုက္ေတြကို အကုိဘယ္လိုမ်ားေျဖရွင္းခဲ့လဲ။
အတိုက္အခု္ိက္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္နည္းပါတယ္နည္းနည္း။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ၾကံဳလာလုိ႔ရွိရင္လည္း ကၽြန္ေတာ္ကုိယ့္စိတ္ကိုပဲ  ျပန္ျပီးေတာ့ျမင္ႏုိင္ေအာင္ ၾကိဳးစားပါတယ္။

ေအာင္ျမင္တဲ့သရုပ္ေဆာင္ျဖစ္ဖို႔အတြက္ကေရာ ဘယ္လိုခံယူခ်က္ေတြရွိရမလဲလို႔အကိုထင္လဲ။2
ကၽြန္ေတာ္ခံယူထားတဲ့ ခံယူခ်က္ကေတာ့ အဓိကကေတာ့ေပါ့ေနာ္ အလုပ္ေပၚမွာ ေစတနာထားျပီး လုပ္ဖုိ႔အဓိကပါပဲ။ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ရိုးရုိးသားသားနဲ႔ အလုပ္ေပၚမွာ ေစတနာထားျပီးလုပ္ရင္ေတာ့ ေစတနာဆိုတဲ့ သေဘာကေတာ့ ကုိယ့္ဆီကုိ reflection ေပါ့ေနာ္ ျပန္လာတတ္ပါတယ္။

အကိုဇာတ္လမ္းရိုက္ရင္ ဘယ္လုိ character ေတြကို အေလးထားျပီးရုိက္ခ်င္လဲရွင့္။
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ စိတ္နဲ႔သရုပ္ေဆာင္ရတဲ့အလုပ္ သရုပ္ေဆာင္မႈမ်ိဳးေတြကို ပိုျပီးေလးနက္တယ္လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္ဗ်။ ျပီးေတာ့ အဲဒီ character ေတြကိုပုိျပီး သရုပ္ေဆာင္ခ်င္ပါတယ္….

အကုိအခုေရာက္ေနတဲ့ ဘဝနဲ႔ဆႏၵနဲ႔ကေကာ တစ္ထပ္တည္းက်ျပီလား။
ဘဝနဲ႔ဆႏၵကေတာ့ တစ္ထပ္တည္း မက်ေသးပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ေရွ႕ဆက္ျပီး အမ်ားၾကီးၾကိဳးစားရဦးမွာပါ။

အကိုသာ အခုခ်ိန္မွာေအာင္ျမင္တဲ့အႏုပညာသမားတစ္ေယာက္ မျဖစ္ခဲ့ဘူးဆိုရင္ အကိုအခုခ်ိန္မွာဘာေတြလုပ္ေနမယ္လို႔ထင္လဲ။
ကၽြန္ေတာ္က အႏုပညာကိုဝါသနာပါတဲ့ သူတစ္ေယာက္ဆိုေတာ့ အခုခ်ိန္မွာဒီလိုအေျခအေနမ်ိဳးကို မရခဲ့ဘူးဆိုရင္ အႏုပညာေလာကထဲမွာပဲ တျခားအႏုပညာတစ္ုခုခုကို လုပ္ေနလိမ့္လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္ခင္ဗ်။

အကယ္၍ ေတာင္းဆုတစ္ခုရမယ္ ၊ အဲဒီေတာင္းဆုကလဲ ဆုေတာင္းျပည့္မယ္ဆိုရင္ အကုိဘယ္လုိဆုမ်ိဳးေတာင္းခ်င္လဲရွင့္။
ကၽြန္ေတာ္ ဆုေတာင္းခြင့္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ဘဝပဲေရာက္ေရာက္ ျငိမ္းခ်မ္းတဲ့ဘဝေလးကိုကၽြန္ေတာ္လုိခ်င္ပါတယ္။

အကုိ စကၤာပူမွာရုပ္ရွင္လာရုိက္တာေပါ့ေနာ္။ ဒီက ပရိတ္သက္ေတြနဲ႔ေတြ႔ရတဲ့အခါမွာ အကို႔ရင္ထဲမွာ ဘယ္လုိခံစားရလဲ။ ေပ်ာ္ရႊင္လား ၊ ၾကည္ႏူးမိလားေပါ့ေနာ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ မတူဘူးေလ။
ဟုတ္ကဲ့ ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္ပါတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆုိေတာ့ ဒီကပရိတ္သတ္ေတြကလဲ ကၽြန္ေတာ္ပဲြေတြဘာေတြလာကတုန္းကလဲ အားေပးထားၾကတယ္။ ျပီးက်ေတာ့ ဒီကပရိတ္သက္ေတြက တကယ္ေဖာ္ေဖာ္ေရြေရြနဲ႔ ကုိယ့္ႏိုင္ငံကမင္းသားတစ္လက္ ဒီမွာရုပ္ရွင္လာရုိက္တယ္ဆုိေတာ့ သူတို႔ကူညီမႈလဲေပးတယ္။ အစစအရာရာေပါ့ေနာ္။  အဆင္ေျပပါတယ္။ အဲ့လုိဆုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဝမ္းလည္းသာပါတယ္။ ေက်လည္း ေက်နပ္ပါတယ္ စကၤာပူမွာလာရုိက္ရတာ။

ဟုတ္ကဲ့။ အကိုက အခုခ်ိန္မွာ အႏုပညာနဲ႔ပတ္သက္ျပီး အလုပ္ရႈပ္ေနတာဆိုေတာ့ ႏွလံုးသားေရးရာကိုေရာ အခ်ိန္ေပးစဥ္းစားျပီးျပီလား။ လက္တြဲေဖာ္ကိုေရာ ေရြးခ်ယ္ထားျပီးျပီလားရွင့္။
ႏွလံုးသားေရးရာနဲ႔ပတ္သက္ျပီး ေျပာရေလာက္ေအာင္ အမ်ားၾကီးမရွိပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ ၃၀ မျပည့္ခင္မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ႏွလံုးသားေရးရာနဲ႔ ပတ္သက္ျပီး ကၽြန္ေတာ္ဆံုးျဖတ္မွာပါခင္ဗ်။  ဒါေပမဲ့ ခုခ်ိန္ထိေတာ့ ေအးေဆးပါပဲ။

3ဒါဆိုရင္ အကိုလက္တဲြေဖာ္ ေရြးခ်ယ္မယ္ဆိုရင္ေရာ အကို ဘယ္လုိမိန္းကေလးမ်ိဳးကို ေရြးခ်ယ္မယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္ထားပါသလဲ။
ကၽြန္ေတာ္အဲလိုမ်ိဳး သတ္မွတ္ထားတာေတာ့မရွိပါဘူး။ အဓိကကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တကယ္ရင္ထဲမွာ ျမတ္ျမတ္ႏုိးႏုိးခ်စ္ႏုိင္ဖို႔က အဓိကလို႔ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္ေလ။ အဲဒီေတာ့ အဲလိုမိန္းကေလးကို ကၽြန္ေတာ္ေတြ႔လာရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကုိယ္တုိင္ choice မလုပ္ပဲနဲ႔ ကံတရားက choice လုပ္ေပးတာကို ခံယူရင္းနဲ႔အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ၾကိဳးစားသြားမွာပါ။

ဟုတ္ကဲ့။ အခုေခတ္က internet ေတြ email ေတြ ေခတ္စားေနတဲ့ေခတ္ဆိုေတာ့ ကိုေနတိုးကိုဆက္သြယ္ခ်င္တဲ့ ပရိတ္သက္ၾကီးကို ကိုေနတိုးရဲ႕ gmail account ဒါမွမဟုတ္ facebook account ေတြ personal website ေတြရွိရင္ ေျပာျပေပးပါဦးရွင့္။
ဟုတ္ကဲ့။ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ facebook အေကာင့္ကေတာ့ Nay Toe ပါပဲ။ gmail account ကေတာ့ naytoe9999@gmail.com This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
ဆိုရင္ရပါတယ္ခင္ဗ်။

ေနာက္ျပီးေတာ့ ခုိင္ေလးတို႔ရဲ႕ myanmar youth media club online radio station လိုမ်ိဳး အကိုတို႔လို အႏုပညာေမာင္ႏွမေတြနဲ႔ ပရိတ္သက္ကိုခ်ိတ္ဆက္ေပးေနတဲ့ online media ေတြကိုေရာ အကိုအႏုပညာသမား တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ဘယ္လိုျမင္ပါလဲ။
ကၽြန္ေတာ္က အဲလိုမ်ိဳးေပါ့ေနာ္။ ပရိတ္သက္နဲ႔အႏုပညာရွင္ေတြၾကားထဲမွာရွိတဲ့ Media ေတြအားလံုးကို ကၽြန္ေတာ္ေလးလဲ ေလးစားပါတယ္။ ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္အခုလို Interview ေတြကိုလဲ ကၽြန္ေတာ္စိတ္ရွည္ရွည္နဲ႔ ေျဖေပးပါတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုရင္ ဒီအရာေလးေတြက အႏုပညာနဲ႔ ပရိတ္သက္ေတြၾကားမွာ တကယ္ကို လုိအပ္တဲ့က႑ာေလးေတြျဖစ္လုိ႔ပါ။

အခု ေနာက္ဆံုးအေနနဲ  ့ကိုေနတိုးကိုခ်စ္တဲ့ ပရိတ္သက္ၾကီးကို ကိုေနတိုးအေနနဲ႔ ဘာမ်ားေျပာခ်င္ပါေသးလဲရွင့္။
ကၽြန္ေတာ့္ပရိတ္သက္အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ၾကိဳးစားေနပါတယ္။ ေရွ႕ဆက္ျပီးေတာ့လည္း ၾကဳိးစားဦးမွာပါလို႔။ ကၽြန္ေတာ့္ကားေတြကိုၾကည့္ျပီးေတာ့လဲ ကၽြန္ေတာ့္ကိုေဝဖန္ေပးပါ ၊ အၾကံေပးပါဦးလို႔ေျပာခ်င္ပါတယ္။

ဟုတ္ကဲ့ အခုလို shooting ေတြမအားမလပ္ၾကားကေနျပီးေတာ့ ခုလိုေျဖၾကားေပးတဲ့ ကိုေနတိုးကိုညီမတို႔ရဲ႕ MYMC ကုိယ္စား ညီမကပဲ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္…
ဟုတ္ကဲ့ဗ်။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ပရိတ္သက္ေတြအားလံုးနဲ႔ ညီမတို႔အားလံုးကိုလဲ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။


 

 

Leave a Reply

 
